sâmbătă, 27 aprilie 2019

Încă o viață

Dac-aș mai trăi încă o viață,
Pe tine te-aș alege dintr-o mie,
Să fim împreună o veșnicie,
Aș face zilnic vaporașe de hârtie
Cu care amândoi am naviga
Pe oceane de fericire, ca-n poezia mea.

Dac-aș trăi mai mult, aș vrea,
M-aș bucura, dac-ai putea
Să-mi dai din nou "accept" în inima ta,
Să mă cuibăresc în ea
Când mă simt ca o pasăre rănită.

De n-ar trece timpul într-o clipită
Aș sta în brațele tale, ca un copil cuminte,
Să mă protejezi ca cel mai bun părinte.

De n-aș avea destulă minte,
M-aș rătăci printre gânduri și cuvinte,
Dar creierul mi-e limpede,
Ochii-mi luminoși iubesc ochii tăi frumoși.

De n-ar fi oamenii răutăcioși,
Dumnezeu n-ar mai fi supărat,
Totul ar fi minunat, n-ar mai exista dureri,
Ajutor și mângâieri am primi în fiecare zi
De la toți sfinții și îngerii.

De-aș încerca să fiu puțin rea,
Inima-mi blândă s-ar supăra,
Căci e doar iubire pură în ea,
Sufletul meu e bun, iertător.

De n-ar exista parfumul florilor,
Frumusețea primăverilor,
Orice decor al iubirii ar fi negru sau gri;

Dacă soarele nu ar mai răsări
Și curcubeul după ploaie nu ar mai ieși,
Dacă nu am mai vedea steluțe aurii
Și raze de lună argintii pe bolta de cleștar,
Mi s-ar părea că trăim în zadar.

Autor  ✍ Crisastemis
Din Volumul - Lumina Iubirii






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu