duminică, 17 februarie 2019

Orice s-ar întâmpla

Ascunde-mă în gândurile tale,
În inima și-n sufletul tău,
Să-ți fiu alături când ți-e greu,
Căci tu și eu suntem la fel;

Iubirea noastră nu-i ca un stânjenel
Care răsare și moare în același an,
Iubirea noastră fierbe ca lava unui vulcan
Chiar și când e ger siberian.

Ascunde-mă în lacrima
De sub pleoapa-ți stângă,
Să-ți mângâi obrazul
Când noaptea ți se pare lungă
Și nu ai cu cine vorbi;

Pune iubirea-mi profundă
Pe frecvența inimii tale
Că sunt sătulă de doinele de jale,
Vreau să ascult cântece vesele
Că timpul trece mult prea repede.

Minutele zboară cât ai clipi,
Dar ce-i frumos nu va pieri,
Cuvintele de dragoste nu se vor risipi
Ca puful de la păpădii
În toamnele ploioase cenușii,
Nici în iernile cu zăpezi argintii.

Aripi noi cresc zi de zi
Pe umerii mei și ai tăi,
Putem zbura până la cer
Când vrem să închidem
Porțile de fier ale tristeții;
Linia vieții din palma ta
Seamănă foarte mult
Cu Linia vieții din palma mea,
Vom fi împreună orice s-ar întâmpla.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Puterea iubirii infinite


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu