duminică, 16 decembrie 2018

Oprește-mă... !

Oprește-mă la tine-n iarna asta
C-a dat năpasta peste lume,
Sunt fulgi de gheață peste tot
Și nu mai pot de al tău dor!

Ia-mă-n brațe puișor,
Alungă-mi fiecare nor din suflet,
Pune-mi un zâmbet pe față
Ca să nu mai fie ceață.

Fă-mi un pod de flori
Peste care să trec mâine în zori,
Scoate fluturii-n culori din colivii,
Căci știi cât te iubesc!

Leagă-ți inima de inima mea
C-o fundă roșie de mătase
Să nu-mi intre frigul în oase,
Coase-ți pe buzunarul de la piept
Câteva raze aurii de soare
Să se oprească palida ninsoare.

Oprește-mă iubite, nu mă lăsa să plec,
Am să îți șterg din sudoare
Când focul din vatra iubirii
Va arde cu flacără mare;
Îți voi face din fiecare zi sărbătoare,
Nopțile-ți vor fi senine doar lângă mine!


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Lumina Iubirii 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu