sâmbătă, 15 decembrie 2018

Du-te... !

Du-te dor călător
Pân' la badea în pridvor,
Du-i o floare de măr,
Spune-i că-l iubesc de mor!

Du-te dorință arzătoare 
La mândrul meu când e soare,
Spune-i că mă doare inima
Când nu-mi dă gurița sa.

Du-te lacrimă și suspin
În paharul plin cu vin,
Să-l bea al meu drag vecin
Când nu doarme de grija mea.

Du-te iubire, nu te speria,
La poarta iubitului meu,
Spune-i că mi-e greu
Când nu e în preajma mea.

Du-te vânt de miazăzi 
Peste munți, peste câmpii
Când nu-s struguri copți în vii,
La mine să nu revii!

Du-te-n pustiu piază rea,
Dă-te la o parte din calea  mea,
Lasă-mi inima să zboare
Ca o pasăre pe-ntinsa zare!

Vreau s-ajung la prințul meu
Acum când ninge rău,
Mi-a spus c-o să mă iubească, 
Până când iarna o se sfârșească!


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Lumina Iubirii 












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu