sâmbătă, 29 decembrie 2018

Din iubire

Ia-mi inima în palma ta
În iarna aceasta grea,
Căci din iubire pentru tine bate ea!
Ia dorul din sufletul meu
Și pune-l pe o ramură înflorită
Din copacul tău frumos 

Plin de vise și speranțe;
Nu vreau s-avem restanțe
La examenele vieții,
Vreau să ne bucurăm
Până la anii bătrâneții de iubire.
Sărută-mi noile fire de ghiocei
Care mi-au crescut la tâmple,
Șterge-mi sudoarea de pe frunte,
Nu-mi spune vorbe multe...
Vreau să aud din gura ta
Că mă iubești c
a pe o stea de la Răsărit, 
Ca pe o rază de lumină
Ce-ți mângâie sufletul neliniștit;
Ia-mă de mână la asfințit
Să ne plimbăm pe poteci spre Infinit,
Iubirea să ne fie călăuză
Și Fericirea muză,
Să scriem în fiecare zi povești și poezii
Pe care să le îndrăgească oamenii!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Poeme de amor






  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu