duminică, 16 decembrie 2018

Dac-ai ști...

Dac-ai ști cât te doresc
În nopțile triste, pustii,
Tu la mine ai veni
Și în taină m-ai privi
Când mă uit la poza ta
Și-mi pun un sărut pe ea.

Dac-ai ști că inima
Îmi vorbește despre tine,
Nu te-ai depărta de mine
Orice s-ar întâmpla,
Ți-ai pune tâmpla 
Lângă tâmpla mea
Și-am număra stelele care cad
În al casei noastre prag.

Dac-ai ști cât mi-ești de drag
Te-ai ruga de-un Mag să îți arate
Drumul către oaza-mi de iubire
Și de libertate
Când vântul bate cu putere
În iernile pline de mistere.

Doar opt litere aș vrea să pui
Pe-un trunchi verde de gutui
Sau pe-o foaie de hârtie:
TE IUBESC; Nimeni nu știe și nu va ști
Câte clipe fericite vom trăi,
Dar dacă ne vom adăposti
În Templul Iubirii creat de Dumnezeu,
Totul va fi bine, nimic nu va fi greu.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Lumina Iubirii 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu