sâmbătă, 18 august 2018

Pe primul loc

Aș vrea să știi
Că mă gândesc mereu la tine,
Mă rog la Dumnezeu, printre suspine,
Să unească ale noastre destine,
Să fim împreună la rău și la bine.

Zilnic, scriu pe foi veline tot ce îmi doresc,
Când mă trezesc în zori
Implor îngerii păzitori să te vegheze,
Sfinții să îți ușureze viața grea,
Lumina divină să-ți învăluie inima.

Aș vrea să știi că te visez în nopțile târzii
Când plouă cu stele argintii
Peste amintiri și nostalgii,
Te iubesc din ce în ce mai mult,
Fără tine, sunt ca o frunză rătăcită în vânt,
Plutesc între cer și pământ.

Aș vrea să mă crezi pe cuvânt
Când îți spun că te iubesc,
Inima mea e a ta, sufletul meu îți e supus
De când Eros te-a pus
Pe primul loc în viața mea.

Aș vrea să nu mă poți uita,
Căci nici eu nu pot să te uit,
N-am să încalc nicicând
Al iubirii noastre jurământ.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Aromă de amor










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu