vineri, 22 iunie 2018

Te iubesc cu ardoare!

Mă doare sufletul,
Mi-a pierit zâmbetul de pe buze,
M-am rătăcit prin gânduri confuze,
Desenez unghiuri obtuze,
Triunghiuri isoscele,
Inventez povești, telenovele;

Vreau să scap de belele, 
De ghinioane, 
Evit zecile de lighioane 
Care apar în calea mea,
Am nevoie de steaua norocoasă
Pe care ai luat-o cu tine,
Iubirea mea.

Fără tine, viața este grea,
Nici soarele nu mai răsare,
Nu mai înflorește nicio floare,
Lumea viselor nu are culoare;

Te caut în disperare,
Pe fiecare țărm de mare,
În fiecare zbor 
De pasăre migratoare,
În fiecare licăr de lumină
Pe care-l văd din depărtare;

Te iubesc cu ardoare
Rază strălucitoare de fericire,
Barcă de salvare, linie de plutire,
Tu ești drumul meu spre împlinire!


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă De Amor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu