duminică, 6 mai 2018

Dansul Iubirii

Apropie-te de mine... Discret,
Sărută-mă pe umărul drept,
Apoi pe cel stâng,
Vreau să-mi înfrâng emoțiile,
Nu vreau să mai sufăr, 
Vreau să râd, în loc să plâng.

Dezbracă-mă de gândurile negre,
De tristeți, de frici și de tăceri,
Îmbracă-mă în petale de flori,
Am nevoie de calde mângâieri,
De nesfârșite dulci sărutări;

Spune-mi șoapte de iubire,
Cucerește-mă cu o singură privire,
Dă-mă jos de pe linia-mi de plutire,
Căci vreau să zbor, cu tine,
Pe aripi de iubire și de dor,
Până la poarta viselor,
Unde ne așteaptă nerăbdător,
Cu brațele deschise, frumosul Amor.

Invită-mă la dans, 
Fă tu iubite primul pas,
Lasă fericirea să facă popas 
În inima și-n viața ta,
Rămâi cu mine, nu mai pleca!

Când ne vom săruta,
Bătăile inimilor noastre 
Se vor auzi din depărtare,
Nu vom mai avea bariere
Nici hotare de trecut...

Când vom dansa Dansul Iubirii,
Toți trandafirii vor înflori,
Vom călca în picioare suferința,
Vom păstra în noi dorința 
De a ne iubi, de a fi împreună;

Promit că voi alunga orice nor
Care-ar putea stârni o furtună 
În calea ta... Promite-mi că mă vei iubi
Indiferent ce se va întâmpla,
Vreau să te gândești non-stop la mine
Ca la o floare superbă de Nu-Mă-Uita!



© Crisastemis 
Din Volumul 💘 În brațele lui Eros



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu