sâmbătă, 12 mai 2018

ACASĂ

Cândva, demult, drumul meu 
Se intersecta adesea cu drumul tău,
Aveam același idealuri,
Ne închinam la același Dumnezeu;

Îmi amintesc și-acum, 
Cum a început povestea noastră,
Într-o noapte minunată, albastră, 
Priveam lumea, 
Printr-o fereastră de timp,
În ruginiul anotimp... Toamna;

Ploua cu stropi sidefii
Din cerul acoperit de nori cenușii,
Din ochii-ți mari, căprui, 
Cădeau în tăcere, lacrimi argintii;

Nu-i păsa nimănui de suferința ta,
Dar eu am traversat 
Marea nefericirii tale,
Ți-am întins mâna salvatoare, 
Te-am luat din Vaporul dezamăgirii
Care-ntre timp, s-a scufundat.

Erai foarte emoționat, 
Ți se părea ciudat că cineva 
Te poate iubi sincer, necondiționat,
Sufletul tău refuza 
Să vadă strălucirea de stea
Ce doar iubirea o poate da,
În inima ta încă exista durerea, 
Neîncrederea;

Cândva, demult, eram iubita ta,
Balsamul sufletului tău rănit
La fiecare asfințit de soare,
Inima-mi mare te primea cu drag 
În cămara curată a sa,
Te așteptam cu brațele deschise
Să te întorci noaptea devreme
În ale mele frumoase, lungi vise;

Uneori, pașii te-au dus 
Pe meleaguri interzise,
În orașe aglomerate, neiluminate,
Cu porți ferecate și ferestre închise,
Dar eu am ținut și țin 
Luminile aprinse tot mereu,
Ca să te întorci acasă, unde e locul tău,
În inima și-n sufletul meu.


© Crisastemis 
Din Volumul 💘 În brațele lui Eros


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu