duminică, 4 martie 2018

Îmbracă-mă, dezbracă-mă!

Îmbracă-mă în voaluri de iubire
Ca la prima noastră întâlnire,
Când te pierdeai în a mea privire;
Dezbracă-mă de orice amintire tristă,
Nu vreau să fiu doar o turistă
Cu care călătorești prin spațiu și timp
Ca să nu te plictisești,
Vreau să fiu sigură că mă iubești!

Îmbracă-mă în raze de fericire,
Sărută-mă în neștire, 
Nu-mi da izbăvire 
Din capcana dragostei,
Fă ce vrei cu viața mea,
Păstrează-mă în inima ta 
Să-ți țin de cald în fiecare iarnă grea!

Îmbracă-mă în voaluri roșii de mătase,
Fă-mi nopțile frumoase,
Ține-mi de șase 
Când vreau să fur o stea de pe cer,
Prefă-te că dormi ca un înger
Când vreau să trag cortina de fier 
Peste tăcere...

Îmbracă-mă în diamante
De pe planete îndepărtate
La fiecare jumătate de an,
Ia-mi din suflet o parte din alean
Și taie-l în bucăți, ca pe un buștean;

Îmbracă-mă, dezbracă-mă,
Iubește-mă cu patimă,
Sărută-mă cu foc, nu fii escroc, 
Nu-mi lua ultimul strop de noroc,
Altfel te provoc la duel...

Fii un model, rămâi bărbatul fidel,
Vesel, șarmant, galant, elegant, 
Cum erai când te-am cunoscut,
Fă-te plăcut, 
Ca să fii ușor de recunoscut;

Eu pentru tine m-am născut,
Știi că te-am iubit de la început,
Nu m-am prefăcut niciodată,
Inima mea e legată de inima ta,
Vraja iubirii noastre
Nu se poate dezlega!


Toate drepturile rezervate
 ✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Frontiera iubirii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu