marți, 18 aprilie 2017

Iar şi iar

Spune-mi că mă iubeşti ca la-nceput,
Spune-mi că de când m-ai cunoscut
N-ai avut ochi pentru altcineva,
Spune-mi că doar dragostea mea
Este balsam pentru inima ta;

Spune-mi iubirea mea,
Că sunt fericirea ta,
Spune-mi că doar eu te pot ridica
Atunci când viaţa grea te doboară,
Spune-mi că în fiecare seară
Adormi cu gândul la mine,
Spune-mi printre suspine
Că doar eu îţi fac zilele senine;

Spune-mi iar şi iar,
Că mă dorești
În fiecare zi din calendar,
Că mă iubeşti cum n-ai iubit
Pe altcineva... jură-mi
Că sunt jumătatea ta;

Spune-mi că mă vei purta
În sufletul tău
Ca pe o rază de soare,
Spune-mi că iubirea noastră
Nu moare, că nu va muri,
Spune-mi că nu mă vei părăsi!


© Crisastemis
Din Volumul - Culorile iubirii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu