luni, 3 aprilie 2017

Atât de drag!

În zadar mai suflă vântul,
Căci veșnicul ,,Te iubesc’’
Ajunge-n toate colţurile lumii
Unde cu tine-aş vrea să călătoresc;

În zadar vreau să mă feresc
De iubirea-mi pentru tine
Care joacă meciul tur-retur,
Pot să-mpletesc un şnur
Din inima-mi roşie
Şi sufletu-mi alb, prea pur;

În zadar vreau să-ţi mai fur
O bucată de iubire,
Căci tu-mi aduci
Şi împlinire la pachet;

Nu am niciun regret,
Te iubesc și te aștept,
Căci îmi sare inima din piept
Când aud numele tău!

Ştiu că și tu mă iubeşti demult,
Eşti ca marea pe care o ascult
Când e furtună-n larg,
Iubite... Îmi eşti atât de drag!


© Crisastemis
Din Volumul - Culorile iubirii



So lovely!

The wind blows in vain,
The oldest words ,,I Love you''
they reach out in all the world
where I would like to travel with you.

In vain I want to avoid
My love for you
in a game round-trip,
I can make you a cord
From my red heart
and my white soul.

In vain I wanna steal
A piece of love from you
Because you bring me
as gift, also fulfillment.

I have no regrets,
I love you and I wait,
My heart goes out from my chest
When I hear your name.

I know you love me of long time,
You're like the sea, I listen you
When it is storm in wide,
You're so lovely,
I love you, I'll love you eternally!


© Crisastemis
From the volume - The colors of love

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu