luni, 6 martie 2017

Şi am...

Şi am să ies curând din viaţa ta,
Dar am să fur de pe cer ultima stea
Ca să o pun deasupra ta,
Să fie lumina care te va veghea;

Şi am să fug departe-n lume,
Dar n-am să uit nicicând al tău nume
Căci l-am pictat în inima mea
Cu-n tuş roşu, ce nu va dispărea;

Şi am să te păstrez în sufletul meu
Punând dorul greu

Lângă dorinţa arzătoare,
Am să îţi dau o ultimă îmbrăţişare
Pe care-am să ţi-o trimit din depărtare;

Am să aşez iubirea-mi mare
Pe infinita ta cărare spre visare,
Am să-ţi dăruiesc un cufăr plin
De sentimente şi emoţii
Şi am să-ţi pun pe linia vieţii
Frumuseţea purităţii din mine;

Am să te-aștept și azi și mâine,
Poimâine... toată viața mea,
Căci te iubesc mai mult decât
Îți poți imagina...

Te-am iubit şi te iubesc străine
Mai mult decât mă iubesc pe mine,
Iar tot ce am, îţi aparţine.


© Crisastemis
Din Volumul - Iluzii și deziluzii




And I...

Soon I'll get out of your life,
But I'll steal the last star from the sky
To put above you, to be your light!

And I... I'll run away in other world
But I will never forget your name
Because is painted in my heart
With a red ink that will not fade;

And I'll keep you in my soul
Beside a burner longing and desire,
I'll give you one last hug
Which I'll send you from afar;

I'll put my love
On your infinite path to dreaming,
I'll give you a coffer full of
Feelings and emotions
And I'll put on your lifeline
The beauty of the purity of me;

I'll be waiting for you
Today and tomorrow,
The day after tomorrow,
My whole life,
Because I love you more
Than you can imagine!

Beautiful stranger,
I loved you and I love you,
More than I love myself
And all that I have, is yours!


© Crisastemis
From The Volume - Illusions and disillusions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu