duminică, 19 martie 2017

Mie nu...

Nu-mi pasă că-n mine este iarnă
Cu albe şi negre zăpezi,
Mi-e teamă că tu ai putea să te pierzi
Pe-un drum lăturalnic,
În loc să mergi pe poteca
Unde arde focul năvalnic al iubirii.

Mie nu... nu-mi pasă
Că sunt la răscruce de drum,
Ameţitorul tău parfum
A lăsat destule dâre de fum
Pe cerul meu albastru;

Mie nu... Nu-mi pasă
De prea mult timp de mine,
Îmi pierd timpul preţios
Gândindu-mă doar la tine,
Am ţesut deja un covor
Din lacrimi şi suspine;

Mie nu... nu mi-e frică de moarte,
Am cărat de-atâtea ori în spate
Durerea trădărilor, lipsa mângâierilor,
Dar chiar dacă am căzut, m-am ridicat,
Am învăţat ce-nseamnă să fii judecat
Chiar dacă ești nevinovat.

Nu-mi pasă că prietenii m-au uitat
Chiar dacă i-am ajutat necondiționat,
Nu-mi pasă dacă speranța
De care m-am agățat

Se va preface-ntr-un vis
Ce va fi spulberat
De apele Oceanului Înghețat.

Mie nu, nu mi-e ușor, doar îmi este dor
De dragostea ta... Nu te-am uitat,
Nici nu te-am abandonat,
Sper că sufletul ți-e vindecat,
C-al meu, e plini de răni... !


Dar nu-mi mai pasă dacă astăzi
Este vineri,
duminică sau luni,
Nu-mi pasă dacă trăiesc
Printre oameni buni sau printre nebuni,
Acum știu să trec peste furtuni;

Nu-mi pasă că sunt atâtea
Minciuni, în loc de adevăruri,
Nu-mi pasă că nu mai există peneluri
Cu care să pictăm un viitor mai sigur,
Vreau doar să nu te simți singur;

Nu-mi pasă de ziua de ieri,
Nici de tristețea care uneori
Duce spre nicăieri,
Nu-mi pasă de caldele veri,
Nici de cerul plin de nori...

Nu-mi pasă că lumina va dispărea
Când din miile de luceferi
Se vor mai stinge câţiva,
Nu-mi pasă că e prăbuşită lumea mea,
Iar a ta, abia se construiește
Punând la baza ei,

Inima-mi care se jertfește;

Nu-mi pasă că iubirea mă răneşte,
Căci sufletul meu te doreşte,
Nu, nu-mi pasă 

Că m-ai făcut să sufăr cândva,
Nu-mi pasă că suflă 

Crivățul rece prin mintea mea,
Nici că vulcanul iubirii 

Erupe când vrea,
Îmi pasă doar de tine, iubirea mea!



© Crisastemis
Din Volumul - Iluzii și deziluzii



No, I don't...  

I don't care anymore
if in me is winter
with white and black snows,
I'm afraid that you could wander
On a side road,
Instead of going on the trail
where is a burning fire of love.

No, I don't care
If I'm at crossroads,
Your strong perfume
He left enough smoke trails
On my blue sky.

No, I don't care
For too long of me,
I lose my precious time
Thinking only to you,
I weaving a carpet
from my tears and sobs.

No, I'm not afraid of death,
I carried on my back too many times
the pain of betrayals
and the coldness of some people,
But even if I fell, I got up,
I learned how it is to be judged
Even if you are innocent.

I don't care if
my friends have forgotten me
Even if I helped unconditionally,
I don't care if my hope
will be turned into a dream
And will disappear
In the waters of frozen ocean.


I don't care if are
so many lies instead of truth,
I don't care if not exist any paint brush
to can color a more secure future,
I don't wanna feel your loneliness.

I still love you
And no, is not easy for me,
Because I miss you so much!
I hope your soul is healed,
My soul, is full of wounds!

But I don't care if today
It's Friday, Sunday or Monday,
I don't care if I live
Between good folks or among fools,
Now I know how to avoid any storm.

I don't care about yesterday,
I don't care of pain or sadness
that leads to nowhere,
I don't care of warm summers,
Neither by the sky full of clouds.

I don't care if the light will fade
when from the thousands of stars
They will be extinguished a few,
I don't care if my world is collapsing
and yours, it builds from now on
putting as base, the sacrifice of my heart.

I don't care if love hurts,
Because my soul desires you,
No, I don't care if I’ll suffer,
Even if I suffered many times.

I don't care if the cold wind
blows through my mind,
I don't care if the love volcano
erupts when he wants,
I care about you, my love!


All rights reserved © Crisastemis
From The Volume - Illusions and disillusions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu