miercuri, 8 februarie 2017

Un vis frumos

Nu mă uita, 
Iubirea mea!
Ține-mă minte 
Ca pe un vis frumos
Sau ca pe un cântec duios,
Păstrează-mă în suflet
Ca pe un dar preţios 
Din vechi timpuri;

Iubeşte-mă noaptea... în zori,
Sau doar uneori,
Chiar dacă adeseori

Clipele noastre de ieri
Sunt azi frânturi de gânduri
Sau doar amintiri;

Visează-mă iubirea mea
Când va veni noaptea,
Imaginează-ţi 
Că sunt floarea ta,
Sărută-mi petala 
Ce se apleacă, atunci când 
O mângâie iubirea;
Pune-mă sub perna ta
Ca pe un fir de busuioc,
Care-ţi va purta noroc;

Nu mă uita, chiar dacă
Distanţa ne desparte,
Eu te voi aştepta
Oricând cu toată dragostea;
Pentru tine voi lupta
Oricât de greu îmi va părea,
Mă voi face pod peste ape,
Și-ţi voi rămâne aproape;

Inimile noastre
Vor fi bărci ancorate,
Pe ţărmuri îndepărtate
Fără nisipuri mişcătoare,
Iubirea noastră 
Nu va avea hotare,
Povestea noastră 
Nu se va sfârşi,
Peste timp va dăinui;

Ca în legendele Olimpului
Trecând de bariera timpului
Vei rămâne-al meu mereu,
Tu vei fi Zeus iar eu Afrodita ta,
Etern ne vom bucura
De iubirea pe care Eros
Ne-o va da...

Iubeşte-mă, nu mă uita,
Eu sunt zeiţa ta, iar tu zeul meu,
Nu vreau pe-altcineva în jurul tău;
Îl voi alunga pe Prometeu,
Căci eu vreau să rămân
Flacăra focului tău, iubitul meu!


© Crisastemis 

Din Volumul - La marginea Infinitului




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu