miercuri, 8 februarie 2017

Amintiri strânse-n buzunar

În buzunarul de la piept,
Am strâns doar clipele frumoase
Şi nu am niciun regret

Pe care să-l mai ţin secret,
Trecutul, e deja un acaret!

În inimă păstrez iubirile adevărate,
Poveştile cu tine, atât de minunate,
Clipele tandre pline de ingenuitate;
Lacrimile, sunt demult uitate!

În buzunarul de la spate,
Am pus doar visele trădate,
Gândurile negre,
Întâmplările ciudate,
Lista cu multele păcate;

Am să alung suspinele,
Minciunile, dezamăgirile,
Am să păstrez speranţele,
Mă voi baza doar pe încredere;

Singurătatea
O voi călca-n picioare,
Tristeţea n-are loc
În ale mele buzunare!
Voi ţine-n sufletul meu
Doar fericirea, iubirea
Și împlinirea!

În buzunarul
Din partea dreaptă,
Mi-a rămas o mică şoaptă
De iubire pentru tine;
Ţi-am scris într-un bilet
Tot ce vreau şi ce aştept;
Cu tine vreau s-adorm
Şi să mă trezesc,
Căci mult prea mult
Eu te doresc!

În buzunarul din faţă
Stă ascuns pariul
Cu anii care
Mi-au rămas din viaţă,
Dacă îl voi câştiga,
Am să mă bucur de iubirea ta
Până când ne va despărţi moartea!

 
© Crisastemis
Din Volumul - Sanctuar


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu