miercuri, 18 ianuarie 2017

Sudoare şi adrenalină

Visez mereu
Doi ochi albaştri,
Doi aştri
Care mă-nsoţesc
Când din somnul dulce
Nu pot să mă mai trezesc...

Doi ochi frumoşi

Ca stelele
Îmi veghează nopţile

Până apar zorile...

În toate dimineţile,
Privirea ta senină
Coboară ca o rază
De lumină
Peste trupul meu...

Cu mângâierea-ţi lină,
Mă săruţi pe pielea fină
De pe gât...
Nici un vis urât
Nu poate să îmi fure
Aripile de fluture...

Stropi de sudoare
Cristalină,
Trăiri pline
De adrenalină...


Pleoapele mele
Se înclină
Când sărutarea-ţi
Masculină
Plină de amor,
Se-aşază
Pe buzele mele
Uşor...

Inima mea
Se închină
Când iubirea
Deplină
Ajunge până-n
Sufletul curat...


Izvorul
Fericirii-i nesecat,
Iubirea ta mă face 
Să uit de păcat.


© Crisastemis
Din Volumul – Iubire fără sfârșit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu