sâmbătă, 14 ianuarie 2017

Straturi de iubire

Iubitul meu
Cu obraji de catifea,
Pentru tine
Eu am renunţat
La viaţa mea...

M-am predat
Iubirii tale,
Care mi-e servită
Numai din pocale
Cu miere pline...

Iubite, 

Doar tu-mi faci
Clipele divine,
Cu tine zbor
La mare înălţime...

Cu tine simt
Ce-nseamnă
Iubire şi dorinţă,
Doar tu eşti
Singura fiinţă
Care mă duce
Pe drumul
Spre biruinţă...

Cu tine
Nicio ştiinţă
Nu ajunge
În nefiinţă,
Pentru tine
Nu există cuvântul
<Neputinţă>...

Tu mă descoperi
Şi mă acoperi
Cu straturi
De iubire,
Doar tu mă ţii
Pe linia de plutire...

Tu, iubite,
Numai tu,
Mă faci să nu spun
Niciodată; Nu!

Tu mi-ai arătat
Ce-nseamnă
Un bărbat adevărat,
Mi-ai dăruit iubirea
Care te-a făcut bogat...

Eu m-am
Abandonat
Pe mine
Şi m-am ferecat
În tine...

Am mers printre
Mii de serpentine
Până mi-am dat seama
Că doar iubirea ta
Poate să mă aline...

Când ţi-am gustat
Sărutul,
Am rupt legătura
Cu trecutul
Şi mi-am legat
Prezentul
De viitorul
Care va urma...

Am legat
Inima mea
De inima ta,
Cu iubirea
Ce nu se mai poate
Dezlega!


 © Crisastemis
Din Volumul – Iubire fără sfârșit


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu