vineri, 5 februarie 2016

Te voi iubi

Nu... nu vreau să cred
Că povestea noastră
s-a terminat...
Să fi fost doar o iubire

de o vară
Sau o rătăcire

de primăvară?

Ai fost doar frunza

din toamna mea
Sau fulgul de nea

din iarna grea?
Nu, nu poate fi aşa,
Iubirea nu ne poate trăda,
Vraja dintre noi
nu se poate destrăma,
Nu putem abandona

speranţa.

Eu nu pot trăi fără tine,
Nu mai am nopţi senine,
nu mai am zile...
Viaţa mea e un nesfârşit plânset,
Tristeţea mă apasă pe suflet,
Singurătatea-mi e neiertătoare,
Inima mea e bolnavă,
Mă doare atât de tare...

Dar nu...

Nu poate fi totul pierdut
Chiar dacă soarele meu
a asfinţit
Iar stelele parcă au murit...

Universul meu e trist,
Cerul fericirii s-a înnegrit,
Norii de plumb l-au acoperit.

Iubirea mea,
Chiar dacă eşti cu altcineva,
Te rog nu mă uita...
Nu-mi lua bucuria
De a te avea...


Măcar în visul meu
Să mă ţii la pieptul tău,
Să-mi spui că mă iubeşti,
Că fără mine

nu poţi să trăieşti...

Am fost fermecaţi amândoi
De frumuseţea dragostei,
Ar fi păcat să ne rătăcim
pe aleile neputinţei,
Hai să reaprindem
flacăra dorinţei!

Nu contează
cât timp va mai trece,
Dacă vor fi doi ani sau zece
Până te vei întoarce...

Te voi aştepta
Până când cerul meu
se va însenina,
Până când stelele
din nou vor lumina...
Te voi iubi... toată viaţa!




Toate drepturile rezervate
©  Crisastemis




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu