miercuri, 17 februarie 2016

Prea departe

Sunt gările dintre noi 
prea îndepărtate,
Ca să te-aştept 
pe un peron
Eşti prea departe
să pot să te ating,
Dorul din suflet 
să mi-l sting.

Te caut, te strig,
Mi-e foame, mi-e frig,
Aş vrea la tine să ajung
Tristeţea peste zări 
să o alung.

Iubire, unde eşti?
Ca un timbru vechi
De pe al meu plic
te dezlipeşti...
Ai fost un foc puternic,
Acum doar mocneşti...
Unde eşti?
Iubire... tu
Soare-mi eşti
Şi lună...
Şi vreme bună,
Îmi eşti stăpână.

Iubire... unde eşti?
Cerul meu e-acoperit de nori
de nu eşti tu
Iar când tu eşti,
Clipele mele-s sărbători... !

Am plâns de-atâtea ori
Când n-ai fost tu
ca să-mi auzi suspinul
şi să-mi vezi chinul,
Mi-e greu când nu eşti tu,
Voi suferi dacă nu vei veni!

Iubire, unde eşti?
Exişti doar în poveşti
sau doar în vise,
În pagini nescrise?
Vino în drumul meu,
Te voi aştepta mereu!


Din Volumul De Poezii * La marginea infinitului 
Autor * Crisastemis 

Toate drepturile rezervate
© Crisastemis 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu