miercuri, 22 martie 2017

Şi ce dacă?

Şi ce dacă cerul
Peste mine va cădea?
Şi ce dacă mă va ploua
Peste sufletul rănit cândva?
Şi ce dacă mă va durea?
M-am obişnuit cu furtuna,
Chiar şi cu seceta.
Şi ce dacă din viaţa mea
N-a mai rămas nimic
De care să mă pot bucura?

Şi ce dacă inima mea
Bate mai tare ca a ta?
E prea multă iubire în ea!
Şi ce dacă nimeni
Nu mă va aştepta
Pe un peron de gară?
Şi ce dacă în fiecare seară
Mă culc cu gândul la tine
Şi mă trezesc crezând
Că eşti lângă mine?

Şi ce dacă eşti prea departe
Iar eu nu fac parte din lumea ta?
Iubirea mea a rupt demult bariera
Timpurilor, trădărilor, durerilor...

Şi ce dacă primăverile
Nu vor mai fi la fel
De frumoase ca înainte?
Iubirea nu se exprimă
Prin cuvinte... iubirea se simte!

Şi ce dacă nu mai ţin minte
Când m-ai sărutat de Rămas bun
Şi am uitat să-ţi spun cât te iubesc,
Că doar pentru tine trăiesc?
Şi ce dacă azi nu mai zâmbesc
Cum o făceam mereu?
Tu ştii că zâmbeam
Doar de dragul tău...

Şi ce dacă
Nu ştiu iubitul meu
Dacă-mi va fi uşor
Sau greu fără tine?
Prefer să mă răzbun pe mine
Decât să suferi tu...
Şi chiar dacă nu
Ne vom mai vedea,
Eu nu-ți pot spune
Adio, iubirea mea!

© Crisastemis
Din Volumul - Iluzii și deziluzii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu