marți, 5 martie 2019

Pe culmile fericirii

Azi-noapte, o privighetoare cânta
Sub fereastra din odăița mea,
Iubitul îmi șoptea la ureche 
Că formăm o pereche de vis;
Cu sufletul deschis,
Am scris o poezie de amor
Despre dorul călător 
Și despre un izvor nesecat de iubire.

Un fir subțire de lalea 
Se încăpățâna să stea drepți în fața mea,
Am pus câțiva ghiocei lângă albele foi
Pe care mi-am așternut 
gândurile frumoase;
Mi-am amintit că-n zori, la ora șase
Primăvara își lăsase rochia-i înflorată 
La mine la poartă, căci știe că o ador,
Doar e muza îndrăgostiților!

Timpul, ca de obicei era în trecere,
Dar a stat cu noi oleacă la petrecere;
Dintr-o dată s-a făcut tăcere,
Am simțit o caldă mângâiere,
Apoi o respirație, ca o adiere de zefir,
Două buze catifelate, 
Parfumate ca petalele de trandafir
Mușcau din buzele-mi dulci, 
ca-ntr-un delir.

Din inima-mi mare, fluturi albi și roz,
Spre Infinit au început să zboare,
S-au lovit în drumul lor 
De câteva semne de întrebare,
Dar n-am spus nimic,
M-am lăsat dusă de valul iubirii
Ca să ajung pe culmile fericirii.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Ecoul iubirii




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu