luni, 4 martie 2019

E primăvară!

E primăvară, da, e primăvară,
Castanii și salcâmii au înmugurit,
În suflet, ghiocei și crini mi-au înflorit,
Speranțele au încolțit ca boabele de grâu
În inima-mi frumoasă,
Sunt fericită ca o mireasă
Ce își așteaptă mirele să meargă la Altar.

E primăvară iar în al iubirii calendar,
Livezile sunt îmbrăcate în rochii colorate,
Iarba a înverzit, iarna a fugit departe,
Orizontul e senin tot timpul,
Mă simt minunat
În anotimpul meu preferat!

E primăvară, da, e primăvară,
Îngerii din cer coboară
În fiecare zi și seară, ca să îmi dea binețe,
Privighetorile s-au obișnuit să mă răsfețe,
Se iau la întrecere cu ciocârliile
Ce se întorc de pe câmpiile mănoase.

De la ora șase dimineața
Se sparge gheața tăcerii,
Triluri ca la concert se aud
De pe ramurile singurului dud
Din curtea casei mele;
Zborul lin de rândunele nu lipsește
Din a mea scurtă poveste.

Ce bine că este primăvară!
Soarele ne încălzește,
Dumnezeu ne iubește,
Ne călăuzește pașii pe drumuri drepte,
Ca să scăpăm de patimi, de defecte.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Ecoul iubirii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu